dissabte, 16 de gener del 2010

Promoció del web meteontinyent

En els últims temps han augmentat de forma considerable les visites al meu web, de la qual cosa m'alegre, naturalment. És veritat que l'hivern que estem tenint, amb fenòmens de tota mena (temporals de vent, nevades, fred intens, etc.), contribueix a que la gent consulte la informació meteorològica amb més freqüència. El contrari passa als mesos d'estiu, en què l'avorriment de l'oratge és la nota dominant.També hi ha algun nou patrocinador que confia en la promoció a través del meu web, i que amb la seua ajuda fa que el manteniment del mateix i les despeses associades (lloguer web, consum elèctric, reparacions informàtiques, manteniment de l'equipament meteorològic, etc.) no suposen una càrrega excessiva per a una economia modesta.
De tota manera, de tant en tant (i com és lògic), vaig introduint petits canvis en el disseny del lloc web, amb l'objectiu primordial d'oferir la informació meteorològica de la manera més clara possible i mantenint també un aire "casolà" en l'aspecte del mateix. I per seguir potenciant-lo, durant un temps el logotip principal del web anirà canviant d'aspecte de manera periòdica: sota el mateix, apareixerà una frase que inclourà la paraula "temps" i que juga amb el seu significat. Comprovareu també que un mitjà de comunicació local col·labora en la promoció del meu web.

Afegiu meteontinyent.es als preferits del vostre navegador web i que ho facen també els vostres coneguts!